Menu Close

Wachttijd

Wachttijd

Door de vele aanmeldingen binnen de praktijk en de hierdoor oplopende wachttijden kan ik momenteel helaas geen nieuwe cliënten op de wachtlijst plaatsen. Ik verwijs u daarom naar uw zorgverzekeraar die voor u aan wachtlijstbemiddeling kan doen waardoor u elders wel binnen een aanvaardbare tijd geholpen kunt worden.

Laatste update: 12 november 2020

Informatie van de NZa omtrent wachttijden:

“Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met uw zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u hierin ondersteunen, zodat u mogelijk sneller geholpen kunt worden. De maximaal aanvaardbare wachttijd die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk is overeengekomen (de Treeknorm) bedraagt voor het intakegesprek & diagnostiek maximaal 4 weken. Voor behandeling is de maximaal aanvaardbare wachttijd 7 weken”.